Как сами пречим на имунитета да си върши работа

Когато се появят първите симптоми на настинка или друго заболяване, ние си мислим, че сме болни и се нуждаем от лекарства. За да бъдем точни – първоначалните симптоми не са оплаквания, причинени от заболяването. Тези признаци показват, че нашият имунитет вече се бори с причината за заболяването. В името на нашето здраве в този момент не трябва да му пречим. Затова лекарят продължава да повтаря – не приемайте хапчета, които понижават температурата, когато е под 38,5 ° C. Високата температура трябва да отслаби и убие вируси и / или бактерии. Вместо това трябва да подкрепите усилията на имунната си система – поддържайте топлина, осигурете непрекъснат приток на чист въздух, пийте топъл билков чай ​​и гъста пилешка супа и легнете, за да може тялото да осигури необходимата енергия за имунитет.

Страхът и паниката, проявяващи се в поглъщането на различни лекарства (включително антибиотици) и бдителността са вредни за здравето. Ходенето на работа или присъствието на партита, когато почувствате първите признаци на настинка и / или вирусна инфекция, е безотговорно за другите и същото важи и за вас самите. Останете у дома, поглезете се и си починете. Това ще подпомогне имунната ви функция по-добре от приема на магически добавки. Както споменахме по-рано – ако е твърде силно, може да е опасно за вашето здраве.

Работата на имунитета включва различни системи, органи, тъкани, клетки и процеси и добра чревна флора. Той не само защитава здравето на тялото, Но също така е силно зависима от него. Всяко заболяване, преумора и дългосрочен стрес ще имат неблагоприятен ефект върху него и ще намалят защитните му способности. Той беше изтощен от липса на сън, недохранване и липса на хранене, неудобства и наднормено тегло, несигурност, повишен песимизъм и безпокойство и лошо здраве. Разбираемо е, че в контекста на пандемии и тревожно ежедневие искате да направите повече за имунитета си. Първо се погрижете за себе си:

– Спете повече, хранете се пълноценно и балансирано, яжте лъжица мед, чесън, лук и билков чай;

– Намерете свой собствен начин за справяне със стрес-кондициониране и дихателни техники, общуване с приятели (виртуални), любими дейности и др.

– Мийте често ръцете си и носете маска, когато сте в контакт с други, и се дръжте на разстояние. За добро здраве и баланс на имунната система можете да приемате умерено:  Витамин А, С, D, Е,  Цинк и селен, Синбиотици и Пробиотици;